ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Η ατομική επιχείρηση ΤΣΟΜΠΑΝΟΣ ΔΗΜ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, η οποία δημιούργησε την ιστοσελίδα www.powerfixgroup.gr προσφέρει τις υπηρεσίες της υπό τους κάτωθι «όρους χρήσης», τους οποίους ο επισκέπτης-χρήστης πρέπει να αποδεχτεί πλήρως εφόσον θέλει να περιηγηθεί σ ‘αυτήν. Γι’ αυτό το λόγο προτού περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας σας παρακαλούμε να ενημερωθείτε για τα παρακάτω.

1. Γενικές πληροφορίες

Όλες οι πληροφορίες που αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες είναι έγκυρες και αληθείς με επιφύλαξη για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη.

Cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies. Ο χρήστης, με το να χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα μας, αποδέχεται τη χρήση τους. Τα cookies είναι μικρά κομμάτια δεδομένων που αποστέλλονται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα. Σε μεταγενέστερο επισκέψεις, αυτά τα δεδομένα, μας επιτρέπουν να σας αναγνωρίζουμε αυτόματα, έτσι ώστε να μπορούμε να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας παρέχουμε την καλύτερη υπηρεσία. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies (και παρόμοια στοιχεία του προγράμματος περιήγησης, όπως cookies Flash) για την πρόληψη της απάτης και για άλλους σκοπούς. Αν ο web browser σας έχει ρυθμιστεί για να εμποδίζετε τα cookies από την ιστοσελίδα μας, δεν θα είναι σε θέση να ολοκληρώσει μια αγορά ή να επωφεληθούν από ορισμένα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας μας, όπως η αποθήκευση αντικειμένων στο καλάθι αγορών σας ή τη λήψη εξατομικευμένων συστάσεων. Ως εκ τούτου, σας συνιστούμε να ρυθμίσετε το web browser σας για να δέχεται cookies από την ιστοσελίδα μας.

Γενικά

Σε περίπτωση μετάβασης των χρηστών από την  ιστοσελίδα της PowerFix Group σε διαδικτυακούς τόπους τρίτων μέσω ειδικών συνδέσμων (links, hyperlinks, banners), η PowerFix Group δεν ευθύνεται για τους όρους διαχείρισης και προστασίας των προσωπικών δεδομένων που αυτοί ακολουθούν. Κάθε φυσικό πρόσωπο στο οποίο αναφέρονται τα προσωπικά δεδομένα έχει σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα, σύμφωνα με το άρθρο 12 του Ν. 2472/1997, να γνωρίζει εάν αυτά αποτελούν ή αποτέλεσαν αντικείμενο επεξεργασίας. Επιπλέον, έχει το δικαίωμα, σύμφωνα με το άρθρο 13 Ν. 2472/1997, να προβάλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία των δεδομένων που το αφορούν.

A. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων είναι συνήθως 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες για αποστολές εντός Ελλάδος. Όμως ο χρόνος αυτός μπορεί να μεταβληθεί λόγω καιρικών συνθηκών ή λόγω παράδοσης σε απομακρυσμένες περιοχές.Και στις δύο περιπτώσεις ο καταναλωτής ενημερώνεται εγκαίρως.

Β. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι αποστολές πραγματοποιούνται με DHL

Στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου οι αποστολές γίνονται με DHL

Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1έως 6 εργάσιμες ημέρες για τις Ευρωπαϊκές χώρες και 1έως 10 εργάσιμες ημέρες για τον υπόλοιπο κόσμο.

Σε όλες τις περιπτώσεις ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα ή sms με τον αριθμό αποστολής.

Κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε η διαθεσιμότητα που βλέπει ο πελάτης στην ιστοσελίδα www.powerfixgroup.gr να ανταποκρίνεται στο πραγματικό απόθεμα που υπάρχει στις αποθήκες μας. Παρ’ όλα αυτά εάν υπάρξει πρόβλημα σε μεμονωμένες περιπτώσεις με την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχει επιλέξει ο πελάτης, ενημερώνεται άμεσα.

2. Ασφάλεια

Όλες οι ζητούμενες πληροφορίες-προσωπικά στοιχεία κατά τις συναλλαγές σας είναι απολύτως ασφαλείς. Χρησιμοποιούνται μόνο από εξουσιοδοτημένο προσωπικό ώστε να διασφαλιστεί η μεταξύ μας επικοινωνία.

Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού

Βάζοντας τα απαιτούμενα στοιχεία στα πεδία της σελίδας «δημιουργία λογαριασμού» δημιουργείται ο προσωπικός σας λογαριασμός, δηλώνοντας username (διεύθυνση email) και password (μυστικός κωδικός) μπορείτε να διαχειρίζεστε όποτε εσείς θέλετε το προφίλ σας καθώς και να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας. Ο μόνος υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητας του λογαριασμού σας είστε εσείς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.powerfixgroup.gr δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού σας κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.

Αγορά με πιστωτική κάρτα μέσω της Τράπεζας Πειραιώς

Όλες οι συναλλαγές με πιστωτικές – χρεωστικές κάρτες γίνονται στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς. Αυτό σημαίνει ότι κανένα στοιχείο της πιστωτικής σας κάρτας δεν φυλάσσεται στον server της ιστοσελίδας www.powerfixgroup.gr. Η PowerFix Group χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας SSL (SecureSocketsLayer) μαζί με την κρυπτογράφηση έως 256bit, το οποίο εξασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω διαδικτύου.

3. Τρόποι πληρωμής

Α.ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Δεχόμαστε τις πιστωτικές κάρτες Visa, MasterCard, Maestro.

Πληρωμή μέσω PayPal: Πληρωμή μέσω του ασφαλή server του PayPal. Το Paypal υποστηρίζει ένα μεγάλο αριθμό πιστωτικών καρτών, όπως Visa, Mastercard, American Express, Diner’sClub.

Πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα.

Πληρώστε την παραγγελία σας με τραπεζικό έμβασμα στις παρακάτω τράπεζες:

EUROBANK 
IBAN: GR 04 0260 1910 0000 9020 0492 549
Αρ. Λογαριασμού: 00260191090200492549
Δικαιούχος: Τσομπάνος Αλέξανδρος

___________________________________________________________________

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR 29 0172 2290 0052 2910 1733 861 
Αρ. Λογαριασμού: 5229101733861
Δικαιούχος: Τσομπάνος Αλέξανδρος

___________________________________________________________________

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR 41 0110 2160 0000 21640 307 100 
Αρ. Λογαριασμού: 21640307100
Δικαιούχος: Τσομπάνος Αλέξανδρος

Προσοχή! Τυχόν χρεώσεις θα πρέπει να επιβαρύνουν εσάς.

Προσοχή! Σε περίπτωση εμβάσματος από άλλη τράπεζα, ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρύνεται με τα έξοδα εμβάσματος και των δύο Τραπεζών.

Μετά την κατάθεση παρακαλούμε στείλτε μας την απόδειξη πληρωμής με email: info@powerfixgroup.gr προκειμένου να αποστείλουμε άμεσα την παραγγελία σας.

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή) Πληρώστε τον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις πόλεις της Ελλάδος.

Β. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Δεχόμαστε τις πιστωτικές κάρτες Visa, MasterCard, Maestro.

Πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα.

Προσοχή! Τυχόν χρεώσεις θα πρέπει να επιβαρύνουν εσάς.

Προσοχή! Σε περίπτωση εμβάσματος από άλλη τράπεζα, ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρύνεται με τα έξοδα εμβάσματος και των δύο Τραπεζών.

Μετά την κατάθεση παρακαλούμε στείλτε μας την απόδειξη πληρωμής με email: info@powerfixgroup.gr προκειμένου να αποστείλουμε άμεσα την παραγγελία σας.

4. Παραγγελία – Παράδοση προϊόντων – Έξοδα αποστολής

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας λαμβάνετε email με έναν αριθμό επιβεβαίωσης.

Α. ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Παραγγελίες με επιλεγμένο τρόπο πληρωμής Πιστωτική κάρτα, Τραπεζικό έμβασμα και Paypal αποστέλλονται χωρίς επιβεβαίωση.

Τα έξοδα αποστολής είναι μεταβλητά ανάλογα με το βάρος του δέματος.

Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.

Οι παραδόσεις γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή συνήθως πρωινές ώρες. Ο χρόνος παράδοσης είναι 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

B. ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι αποστολές πραγματοποιούνται με DHL.

Στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου οι αποστολές γίνονται με DHL.

Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1έως 6 εργάσιμες ημέρες για τις Ευρωπαϊκές χώρες και από 1έως 10 εργάσιμες ημέρες για τον υπόλοιπο κόσμο.

Σε όλες τις περιπτώσεις ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα ή sms με τον αριθμό αποστολής.

6. Αποτυχία ολοκλήρωσης παραγγελίας

Σκοπός μας είναι να ολοκληρώνονται όλες οι παραγγελίες με επιτυχία, το συντομότερο δυνατόν. Μπορεί όμως σε σπάνιες περιπτώσεις να μην καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε την αποστολή της παραγγελίας σας. Κάποιοι από τους λόγους είναι η λανθασμένη ενημέρωση της διαθεσιμότητας του προϊόντος, η ταυτόχρονη πώληση του σε κάποιο από τα φυσικά μας καταστήματα και τέλος η αποτυχία επικοινωνίας με τον πελάτη.

7. Αλλαγές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να μας αποστείλετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή του. Το χρονικό διάστημα που μπορείτε να κάνετε την επιστροφή σας είναι οι 15 ημέρες.

Ημερομηνία αποστολής θεωρείται η ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη παραλαβής. Σας τονίζουμε ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση, μέσα στην γνήσια συσκευασία τους , συνοδευόμενα από τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. απόδειξη λιανικής).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

1. Ενημερώνετε και αιτιολογείτε στην εταιρεία μας τον λόγο αλλαγής. Αυτό γίνεται τηλεφωνικά στον αριθμό 2315 530 888 ή με e mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@powerfixgroup.gr

2. Εγκρίνουμε την επιστροφή.

3. Στέλνετε το προϊόν στην εταιρεία μας με ΕΛΤΑ Courier και χρέωση της PowerFix Group.

– Θα πρέπει το δέμα να παραληφθεί σε άψογη κατάσταση , συσκευασμένο-καλυμμένο με νάιλον και να έχει πάνω αυτοκόλλητο “ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ” το οποίο θα προμηθευτείτε από τη μεταφορική εταιρεία.

– Προϊόντα των οποίων η συσκευασία είναι κατεστραμμένη ή σκισμένη δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή τους.

– Στις παραπάνω περιπτώσεις το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα – πελάτη με χρέωση δική του.

4. Σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν με αντικαταβολή €5,00. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ξανά το προϊόν που παραλάβατε επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου τα έξοδα μεταφοράς. Αυτό σημαίνει ότι θα σας αποστείλουμε ξανά το προϊόν με αντικαταβολή €10,00.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

1. Ενημερώνετε και αιτιολογείτε στην εταιρεία μας τον λόγο αλλαγής. Αυτό γίνεται τηλεφωνικά στον αριθμό +30 2315 530 888 ή με e mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@powerfixgroup.gr

2. Εγκρίνουμε την επιστροφή.

3. Στέλνετε το προϊόν στην εταιρεία μας με τα παρακάτω στοιχεία παράδοσης:

PowerFix Group – ΤΣΟΜΠΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ 5
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΛΛΑΔΑ
Τ.Κ.: 546 30
Τηλέφωνο: +30 2315 530 888

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Όλα τα κόστη μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα πρέπει το δέμα σας να σταλεί ως “ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ’” συνοδευόμενο από Tracking Number για να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησής του.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη μέχρι να παραλάβει το προϊόν. Η ευθύνη είναι εξ’ ολοκλήρου του πελάτη.

Θα πρέπει το δέμα να παραληφθεί σε άψογη κατάσταση, συσκευασμένο-καλυμμένο. Προϊόντα των οποίων η συσκευασία είναι κατεστραμμένη ή σκισμένη δεν θα γίνεται δεκτή η αλλαγή τους. Δεν θα γίνεται επίσης δεκτή η αλλαγή προϊόντων των οποίων τα κουτιά είναι κατεστραμμένα.

H πληρωμή του κόστους αποστολής του νέου προϊόντος μπορεί να γίνει με Paypal ή Τραπεζικό έμβασμα.

8. Διαδικασία επιστροφής λόγω υπαναχώρησης του πελάτη (επιστροφή χρημάτων):

Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα μας γνωστοποιείτε τον τραπεζικό σας λογαριασμό για να καταθέσουμε το ποσό της παραγγελίας σας, από το οποίο αφαιρούνται 5,00€ για τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.

Επιστροφές χρημάτων γίνονται εφόσον τηρούνται τα παρακάτω:

– Έχει προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας στο τηλέφωνο 2315 530 888 ή στο e-mail info@powerfixgroup.gr

– Θα πρέπει να παραλάβουμε το προϊόν σε άψογη κατάσταση όπως ακριβώς σας το αποστείλαμε με όλα τα συνοδευτικά του (απόδειξη).

Στις παραπάνω περιπτώσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Οι επιστροφές στέλνονται μόνο με ΕΛΤΑ Courier στην εταιρεία “PowerFix Group – ΤΣΟΜΠΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” που βρίσκεται στην παρακάτω διεύθυνση:

ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ 5
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΛΛΑΔΑ
Τ.Κ.: 546 30
Τηλέφωνο: +30 2315 530 888

Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας με τον αντίστοιχο τρόπο που κάνατε την πληρωμή σας (Paypal, Πιστωτική κάρτα, Tραπεζικό έμβασμα).

Επιστροφές χρημάτων γίνονται εφόσον τηρούνται τα παρακάτω:

– Έχει προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας στο τηλέφωνο +30 2315 530 888 ή στο email info@powerfixgroup.gr

– Θα πρέπει να παραλάβουμε το προϊόν σε άψογη κατάσταση όπως ακριβώς σας το αποστείλαμε με όλα τα συνοδευτικά του (απόδειξη, καρτελάκια, ειδικές συσκευασίες κ.τ.λ). Παρακαλούμε δώστε προσοχή στη συσκευασία του προϊόντος. Στην αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων.

Στέλνετε το προϊόν στην εταιρεία μας με τα παρακάτω στοιχεία παράδοσης:

PowerFix Group – ΤΣΟΜΠΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ 5
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΛΛΑΔΑ
Τ.Κ.: 546 30
Τηλέφωνο: +30 2315 530 888

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Όλα τα κόστη μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα πρέπει το δέμα σας να σταλεί ως “ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ’” συνοδευόμενο από Tracking Number για να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησής του.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη μέχρι να παραλάβει το προϊόν. Η ευθύνη είναι εξ’ ολοκλήρου του πελάτη.

9. Ελαττωματικά προϊόντα

Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες αποδεδειγμένα πουλήθηκαν από την PowerFix Group κακής ποιότητας προϊόντα, όπως ελαττωματικά ή κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασής τους καθώς και το κόστος επιστροφής και επαναποστολής.

Προϊόντα τα οποία υποστηρίζει ο πελάτης ότι είναι ελαττωματικά θα ελέγχονται και εφόσον εγκριθεί το αίτημα του πελάτη θα αλλάζονται για μία και μοναδική φορά. Η διαδικασία έγκρισης διαρκεί 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Αφού λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, σας επιστρέφουμε το πλήρες ποσό που είχατε χρεωθεί.

Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες αποδεδειγμένα πουλήθηκαν από την PowerFix Group κακής ποιότητας προϊόντα, όπως ελαττωματικά ή κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασής τους καθώς και το κόστος επιστροφής και επαναποστολής.

H διαδικασία έχει ως εξής:

– Μας στέλνετε αρκετές φωτογραφίες από το ελαττωματικό προϊόν στο email: info@powerfixgroup.gr

– Εγκρίνουμε την επιστροφή σας, αφού εξετάσουμε το αίτημά σας. Η διαδικασία έγκρισης διαρκεί 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

– Αφού λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, σας το αντικαθιστούμε με ένα νέο εφόσον είναι διαθέσιμο, ή με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας εφόσον το επιθυμείτε. Η αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, πραγματοποιείται για μία και μοναδική φορά.

– Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Αφού λάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, σας επιστρέφουμε το πλήρες ποσό που είχατε χρεωθεί (κόστος προϊόντος και κόστος αποστολής), καθώς και το κόστος επιστροφής που δαπανήσατε για να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν.